שירותים


תוכנו של האתר הינו מרכיב מרכזי באיכותו.
מלאכת הכתיבה עצמה, אין להקל בה ראש. לכתוב – צריך לדעת איך.

בעבר היה די בעצם הקמתו של אתר אינטרנט לעסק. הדבר היווה כרטיס ביקור מספק.

בעוד שכיום, זה בבחינת ברירת המחדל. אז הקמתם אתר – נהדר, אבל איזה תוכן יצקתם לתוכו?

מעבר לכך, מתי לאחרונה עדכנתם אותו? כך שבין אם אתם בימים אלה מקימים אתר חדש שצריך ליצוק לתוכו תוכן ובין אם אתם מנהלים אתר קיים וברצונכם לרענן אותו או לעדכן אותו באופן שוטף, הרי שהגעתם אל הכתובת הנכונה.

תכני האתר יוכלו לשמש אתכם לפלטפורמות נוספות, כדוגמת הרשתות החברתיות או פורומים מקצועיים. כך, בשינויים קלים ואדפטציה, תוכלו לעשות שימוש בתכני האתר לצורך פרסומם בבמות הללו.



לניוזלטר ישנה חשיבות רבה בשמירת קשר עם קהל הלקוחות ובשמירה על הלקוחות. באמצעות הניוזלטר ניתן לעדכן את הלקוח אודות הטבות ומבצעים וכן לשתף את הלקוח בנוגע לכל מה שהתחדש בעת האחרונה או צפוי לקרות בעתיד הקרוב.
חשוב לשמור על קשר עם הלקוח ולעדכנו באופן יזום. כך, לקוחות מעריכים בעלי עסקים שמעדכנים אותם מבעוד מועד על מבצע שעתיד להתקיים.
יתכן והדבר ישפיע על מועד הגעתם לעסק. עם זאת, חשוב לא להעמיס את הלקוח יתר על המידה.הדבר עלול להשיג את האפקט ההפוך. לכן, יש למצוא את האיזון הנכון: בין נתק תקשורתי לבין מנת יתר של תקשורת.

מעבר לסממנים האישיים של כל עסק, ישנם מועדים מסוימים בלוח השנה, המתאפיינים בהיותם מועדים מתאימים ליצירת קשר עם הלקוח: כך היא תקופת החגים, תחילת/סוף השנה וכיוצ"ב מועדים.

האופן בו הניוזלטר מנוסח והמועד בו הוא נשלח משפיעים על גורלו – האם הגולש ימחק אותו לאלתר או ימצא אותו אטרקטיבי וימשיך לקרוא אותו בעיון.





הוספת מאמרים מתאימים לאתר האינטרנט משרתת מספר תכליות: ברמה הטכנית, כתיבה נכונה תשפר את מיצובו של האתר במנועי החיפוש ותאפשר לציבור הגולשים להגיע אל האתר שלכם ביותר מדרך אחת.

ברמה המהותית, מאמרים אינפורמטיביים מעוררים את אמון הגולש במוצר/ בשירות שיש לכם להציע. המאמרים הינה דרך נוספת להגיע אל ליבו של הלקוח הפוטנציאלי.


במידה ומקוננים בו ספקות או שיש בידיו שאלות אודות המוצר, הרי שלפחות מענה חלקי אם לא מלא, יינתן לו במאמרים.

המאמרים לא חייבים להיות ארוכים ומייגעים, נהפוך הוא, לעתים כל המוסיף גורע ולפיכך חשוב לדעת מראש – איזו תכלית נועד המאמר לשרת ואיזה מסר אנו רוצים להעביר לקורא.







אתם מרגישים שאתם מכירים את המוצר/השירות שלכם יותר מכולם, ולפיכך אין מתאים מכם מלהעלות את הדברים על הכתב.

אולם, אתם סבורים שיש מקום לעין בוחנת נוספת.לעתים, קריאה חיצונית ואובייקטיבית עשויה לתרום בצורה משמעותית.

יתכן וכתבתם היטב, אבל בכל זאת משהו חסר:

משהו בסדר הופעת הדברים או בזרימה הכללית ויתכן והתוספות הקטנות הן שתעשינה הבדל גדול.








בכתיבה, בדומה לתחומים אחרים – השמיים הם הגבול.
כך, שאם אתם זקוקים לתוכן, אך לא מעוניינים להשתמש בו בצורה שגרתית, יחד נוכל למצוא את הדרך לעשות זאת.

כמו כן, יתכן ואתם מעוניינים בשירותי הכתיבה שלי, אך לא מעוניינים שאחרים יידעו זאת:

תמיד רציתם לנהל בלוג, לכתוב טור, או לפרסם כתבה בתחום מומחיותכם ואתם יודעים מה אתם רוצים לומר, אך לא יודעים כיצד לתרגם זאת למילים.

בשמחה אהיה סופרת הצללים שלכם ואני מבטיחה לכם שהחיסיון שיהיה בינינו לענייני הכתיבה לא יפחת מחיסיון עו"ד – לקוח.