שנתחיל?

לאחר שהכרנו והחלטנו שאנו רוצים לשתף פעולה, יש להבין את הדברים לעומק ולערוך מיפוי צרכים ותיאום ציפיות. חשוב לי להבין מה בדיוק אתם מחפשים ויותר מזה – למה אתם זקוקים? כיצד אני יכולה לסייע לעסק שלכם להשתפר ולפרוח באמצעות המילים?

חשוב לי להכיר אתכם ואת העסק שלכם. אם יש לכם חנות – אני אבקר בה, אם יש לכם משרד – אני אגיע אליו. אם אתם מוכרים מוצר – ארצה להכירו מקרוב. על מנת שהכתיבה תשדר ותשקף את המציאות, אני צריכה לראות בעיניים ולשמוע מכם את מה שאחר כך אתרגם למילים.

מעבר לכך, לא משנה איזה מוצר או שירות אתם מציעים, כנראה שאתם לא היחידים ולפיכך חשובה מאוד עבודה מחקרית, בה מכירים את השוק, את המתחרים ובוחנים כיצד ניתן באמצעות הכתיבה לייחד אתכם מהשאר ולגרום למוצר שלכם להאיר בתחומו ולאחרים להחוויר לעומתו.

אחרי שנגבש מטרות, אחרי שנסכים על הקונספט הכללי, אגש למלאכת הכתיבה... ושיהיה לנו בהצלחה.